Image
Webone About

A Jeli Motors története

Jeli Attila vagyok, testnevelés és technika szakos tanár. Gyerekkorom óta terep motorozom, kellett, kötelező volt, de korunkból adódóan a hatályos jogszabályok még nem osztottak nekünk lapot.

Rendkívül nagyvonalúan kezeltük a hatósági jelzések és a járművezetésre feljogosító okmányok témakörét, közösségileg. Erdő, mező volt a játszóterünk, kerültük a közutat. Eleinte feladat volt a különböző akadályok leküzdése, később már kerestük a kihívást.

 

Első motorkerékpárom csupán két lóerős volt, a Budakalász határában lévő dombokat harmadik, vagy negyedik próbálkozásra sikerült csak megmászni. Alig voltam 11 éves, csukott szemmel cseréltem a Romet leégett kuplunglamelláit.

 

Az igazi enduró motorozás egy KTM LC4 620 SC nyergében kezdődött, a KTM Budapest csapatához csatlakozva, hamar eljutottam képességeim határához, de szorgos gyakorlással felzárkóztam a többiekhez. Közel sem volt kezesbárány, aki ilyen motorral tanul terepezni, azt nagy meglepetés már nem érheti bármire is üljön át.Ezután nem sokkal alakult ki első saját kis motoros csapatunk: a „Mászóka Team”. Videóink a sportmotor.hu-n nagyon népszerűek voltak, akkoriban igencsak szegényes volt az internetes motoros tartalom. Ezen a fórumon néztük egymást, ki hogyan motorozik az ország másik felében.

 

Az elhúzódó gerinc-rehabilitációm után,  az öreg Japán technikán, az épített Suzuki DR500-amon jöttem rá, hogy a lassabb tempójú enduró motorozásnál inkább a gyakorlás, a tudás számít, nem a lóerő. A terepmotorozás szeretete, a hosszú évek alatt elsajátított tudás, valamint pedagógiai előképzettségem sarkalltak az egyedülálló oktatási rendszer kidolgozására és a Jeli Motors megalapítására.

 

Túraendúró képzés

divider

Profi Csapat


Több 10 éves tapasztalattal és terepjártasságal várjuk a jelentkezőket.


Személyre Szabott Tréning


Mindenki a saját tudása és tempója szerint haladhat, ismételhet.